Електронне звернення

16.02.2016 | 11:48

 

    Про звернення громадян.

 

    Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. Волошина, буд.50 смт Кегичівка, 64003 (або подати його через відділ діловодства та конролю апарату районної державної адміністрації за адресою: смт  Кегичівка, вул. Волошина, буд.50).

 

    Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

 

    Відповідно до Закону України від 02 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на адресу:  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 

    У зверненні має бути зазначено:

 

    - прізвище, ім’я, по батькові;

 

    - місце проживання громадянина;

 

    - викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

 

    Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

 

    В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

 

    Як надіслати електронне звернення

 

    Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

 

    У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.

 

    На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою.

 

    Звернення не приймається до розгляду, якщо:

 

    - порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;

 

    - не вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, не зазначено дату, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь;

 

    - утексті звернення не викладено суті порушеного питання;

 

    Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.